Obchodní podmínky
Tato obecná obchodní podmínky („Podmínky“) určují práva a povinnosti Vás, jako kupujícího, a nás, jako prodávajícího, v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím dálkové komunikace, konkrétně přes E-shop na našich webových stránkách www.vital-planet.cz, obchodník je:
NETMALL s. r. o.
IČO: 54523125
DIČ: 2121747232
Adresa: Kajal 400, 925 92 Kajal
zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, vložka č. 51805/T
E-mail: info@vital-planet.cz
Orgánem dozoru je zejména Slovenská obchodní inspekce (SOI), Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava Odbor výkonu dohledu ba@soi.sk tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 fax č. 02/58 27 21 70
Pokud je některá část těchto Podmínek v rozporu s tím, na čem jsme se dohodli v rámci Vaší objednávky na našem E-shopu, tato konkrétní dohoda bude mít přednost před těmito Podmínkami.
-
NĚKTERÉ DEFINICE
1.1. Digitální plnění je vše, co můžete nakoupit na E-shopu prostřednictvím uzavření Smlouvy o poskytnutí digitálního plnění a současně se skládá z údajů vytvořených a dodávaných v digitální formě nebo digitální služba, která Vám umožňuje vytvářet, zpracovávat, uchovávat údaje v digitální formě nebo přistupovat k takovým údajům.
1.2. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
1.3. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení, dopravu, poštovné nebo jiné poplatky;
1.4. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu, případných dalších nákladů a poplatků, pokud tyto nebylo možné určit předem;
1.5. DPH je daň z přidané hodnoty podle platných právních předpisů;
1.6. E-shop je internetový obchod provozovaný námi na adrese www.vital-planet.cz na kterém bude probíhat nákup Zboží;
1.7. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
1.8. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.vital-planet.cz na území České republiky je NETMALL s.r.o., právními předpisy označovaná jako prodávající a/alebo obchodník; Pro vyloučení pochybností nejsme provozovateli online trhu, a tudíž nejsme osoby, které provozují a poskytují Spotřebitelům online trh, a to ani prostřednictvím třetí osoby, a tudíž se na nás nevztahují zvláštní informační povinnosti podle § 16 a § 17 Zákona o ochraně spotřebitele.
1.9. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s námi;
1.10. Podnikatel je osoba zapsaná v Obchodním rejstříku, podniká na základě živnostenského oprávnění, podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů nebo osoba, která vykonává zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu.
1.11. Spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekoná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti.
1.12. Spotřebitelská kupní smlouva je kupní smlouva uzavřená mezi obchodníkem jako prodávajícím a Spotřebitelem jako kupujícím, pokud je předmětem koupě jakákoliv hmotná věc, včetně věcí s digitálními prvky, vody, plynu nebo elektřiny prodávaných v omezeném objemu nebo v určeném množství, a to i když se má věc ještě jen vyrobit nebo vyhotovit, mimo jiné i podle specifikací Spotřebitele jako kupujícího.
1.13. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
1.14. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi uvedených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených smluv nebo přístup a využívání Digitálního obsahu dodaného v rámci Smlouvy o poskytnutí digitálního plnění;
1.15. Vy, pokud nakupujete na našem E-shopu, právně jste označován jako kupující. Pokud uvedete v objednávce své identifikační číslo (IČO), berete na vědomí, že se na Vás vztahují ustanovení těchto Podmínek, které jsou určeny pro podnikatele, jakož i podmínky dohodnuté mezi námi. Stále však máte, v rámci platných právních předpisů, nárok na plnou ochranu před nekalými a agresivními obchodními praktikami a proti klamavému jednání a klamnému opomenutí.
1.16. Smlouva je kupní smlouva dohodnutá na základě řádně vyplněné Objednávky zaslané prostřednictvím E‑shopu, a je uzavřena ve chvíli, kdy od nás obdržíte potvrzení Objednávky. Smlouvou je také smlouva na koupi věci s digitálními prvky a smlouva na poskytnutí digitálního plnění. V případě, že se tyto Podmínky odkazují ve svých jednotlivých částech nebo jednotlivých bodech osobitně na smlouvu na koupi věci s digitálními prvky nebo na smlouvu o poskytnutí digitálního plnění, platí taková osobitná úprava pouze pro Zboží a/alebo Digitální plnění poskytnuté na základě daného smluvního typu.
1.17. Smlouva uzavřená na dálku je smlouva mezi obchodníkem a Spotřebitelem dohodnutá a uzavřená výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti obchodníka a Spotřebitele, zejména využitím online rozhraní, elektronické pošty, telefonu, faxu, adresního dopisu nebo nabídkového katalogu (“Smlouva“).
1.18. Občanský zákoník je slovenský Zákon č. 40/1964 Zb. v znění pozdějších předpisů.
1.19. Zákon na ochranu spotřebitele je slovenský Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů.
-
OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
2.1. Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu – www.vital-planet.cz
2.2. Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout nám všechny informace správně, úplně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli při objednání Zboží, budeme považovat za správné, kompletní a pravdivé.
-
UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu s námi můžete uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva se uzavírá na dálku prostřednictvím našeho E-shopu. Náklady na použití komunikačních prostředků, které při uzavírání Smlouvy využijete, hradíte vy. Tyto náklady nezvyšují celkovou cenu zboží a nelíšejí se od základní sazby, kterou platíte za používání těchto prostředků (zejména za přístup k internetu). Odesláním objednávky souhlasíte s využitím prostředků komunikace na dálku.
3.3. Pro uzavření Smlouvy je nutné, abyste na E-shopu vytvořili návrh objednávky, který musí obsahovat:
- a) Informace o nakupovaném zboží (označujete zboží tlačítkem „Přidat do košíku / Do košíku“).
- b) Informace o ceně, ceně za dopravu, DPH, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží. Tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu objednávky a automaticky vypočítány na základě zvoleného zboží a způsobu doručení.
- c) Vaše identifikační údaje potřebné pro doručení zboží: jméno, příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo a e-mailová adresa.
- d) V případě, že Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také informaci o tom, jak dlouho Vám budeme zboží dodávat.
3.4. Během tvorby návrhu objednávky můžete údaje měnit a kontrolovat až do jejího vytvoření.
3.5. Po provedení kontroly a stisknutí tlačítka „Objednávka s povinností platby“ objednávku vytvoříte. Před stisknutím tlačítka musíte potvrdit, že jste se řádně seznámili s Podmínkami a souhlasíte s nimi. Bez tohoto potvrzení nebude možné objednávku vytvořit. Po stisknutí tlačítka budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.
3.6. Vaši objednávku potvrdíme co nejdříve zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Potvrzení bude obsahovat shrnutí objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi. Podmínky platné v den objednání jsou nedílnou součástí Smlouvy.
3.7. Můžou nastat situace, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit, například pokud zboží není dostupné nebo pokud objednáte více kusů, než je povoleno. Informaci o maximálním počtu kusů zboží poskytujeme předem na E-shopu. Pokud nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a pošleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě. Smlouva je v takovém případě uzavřena, když naši nabídku potvrdíte.
3.8. Pokud je na E-shopu nebo v návrhu objednávky uvedena zjevně chybná cena, například v důsledku technické chyby, nejsme povinni dodat zboží za tuto cenu ani po potvrzení objednávky. V takovém případě Vás budeme bezodkladně kontaktovat a máme právo odstoupit od Smlouvy, přičemž Vám zašleme nabídku na uzavření nové Smlouvy ve změněné podobě. Nová Smlouva je uzavřena, když naši nabídku potvrdíte. Pokud naši nabídku nepotvrdíte do 3 dnů, máme právo od Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například, když cena celkem zjevně neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo obsahuje zjevně nesprávné číslice.
3.9. Po uzavření Smlouvy jste povinni zaplatit celkovou cenu.
3.10. Pokud máte zřízený Uživatelský účet, můžete provést objednávku prostřednictvím něj. V takovém případě máte povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob vytváření objednávky je totožný jako pro kupujícího bez Uživatelského účtu, avšak nemusíte opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
3.11. V některých případech umožňujeme využít slevu na nákup zboží. Pro poskytnutí slevy je nutné, abyste v návrhu objednávky vyplnili údaje o slevě do určeného pole. Zboží bude následně poskytnuto se slevou.
-
UŽIVATELSKÝ ÚČET
4.1. Po registraci v našem E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
4.2. Při registraci Uživatelského účtu jste povinni uvést správné a pravdivé údaje a v případě změn je aktualizovat.
4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Máte povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně těchto údajů a neposkytovat je žádné jiné osobě. Nesieme za zneužití těchto údajů odpovědnost.
4.4. Uživatelský účet je osobní a nemáte oprávnění umožnit jeho používání třetím osobám.
4.5. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud ho nevyužíváte déle než 6 měsíců, pokud odstoupíte od Smlouvy nebo pokud porušíte své povinnosti podle Smlouvy.
4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný neustále, zejména v důsledku nezbytné údržby hardwarového a softwarového vybavení.
-
CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
5.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou při Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou v Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je rovněž uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
5.2. Celková cena podle bodu 1.4 je uvedena včetně DPH, včetně všech poplatků stanovených zvláštními právními předpisy.
5.3. Platbu Celkové ceny od Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
- a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 14 dní.
- b) Kartou online.
- c) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
- d) V hotovosti při osobním odběru. V hotovosti je možné hradit Zboží při převzetí v naší provozovně/ách, jejichž seznam je dostupný na našich webových stránkách. V případě platby v hotovosti při osobním odběru je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
5.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Faktura bude také fyzicky přiložena k Zboží a dostupná v Uživatelském účtu, pokud ho máte zřízený.
5.5. Vlastnické právo k Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží je Vám dodáno. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním finančních prostředků na náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku uskutečnění platby.
-
DODÁNÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČENSTVÍ NÁHODNÉ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORSENÍ A ZTRÁTY PŘEDMĚTU KOUPE
6.1. Zboží Vám bude dodáno způsobem podle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
- a) Dodání prostřednictvím dopravních společností.
6.2. Zboží je možné dodat pouze v rámci České republiky.
6.3. Zboží jsme Vám povinni dodat bezodkladně, nejpozději však v termínu 30 dní ode dne uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. Zboží je dodáno v okamžiku, kdy ho převezmete nebo ho převezme Vámi určená osoba, nebo když ho předáme přepravci, kterého jste pověřili Vy mimo možnosti přepravy, kterou jsme Vám nabídli. Pokud si Zboží vyžaduje montáž nebo instalaci z naší strany, Zboží se považuje za dodané až dokončením montáže nebo instalace. Zboží s digitálními prvky se považuje za dodané okamžikem, kdy je Vám zpřístupněn k stažení a instalaci příslušný digitální obsah nebo digitální služba, nebo pokud jde o nepřetržité dodávání digitálního obsahu nebo poskytování digitální služby během dohodnuté doby, okamžikem zahájení jeho zpřístupnění Vaší osobě.
6.4. Při plnění Smlouvy mohou nastat takové skutečnosti, které budou mít vliv na termín dodání Vámi objednaného Zboží. O změně termínu dodání a o novém předpokládaném termínu dodání objednaného Zboží Vás budeme e-mailem bezodkladně informovat, přičemž Vaše právo odstoupit od Smlouvy tímto není dotčeno. Součástí našeho oznámení o novém termínu dodání Zboží je také naše žádost adresovaná Vám na vyjádření, zda trváte na dodání Vámi objednaného Zboží v novém termínu. V případě osobního odběru na naší provozovně Vás vždy o možnosti vyzdvihnutí Zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.
6.5. Při přebírání Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakéhokoli poškození této skutečnosti bezodkladně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k poškození obalu, které svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít.
6.6. Zboží jste povinni převzít v dohodnutém místě a čase. Pokud si doručované Zboží nevyzvednete podle předchozí věty, e-mailem Vám oznámíme, kde si můžete Zboží převzít, včetně lhůty na jeho převzetí nebo Vám Zboží na základě Vaší písemné žádosti zaslané nejpozději do 14 dní od kdy jste si měli Zboží převzít, opětovně doručíme, přičemž se zavazujete nám uhradit všechny náklady spojené s opětovným doručením Zboží na Vaše požádání. V případě, kdy porušíte svou povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů podle bodu 6.4 těchto Podmínek, nemá to za následek porušení naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nevyzvednete, není důvodem pro odstoupení od Smlouvy mezi námi a Vámi. Pokud Zboží nevyzvednete ani v dodatečné lhůtě, vzniká nám právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme uvedené právo vykonat, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na náhradu vzniklé škody v částce skutečných nákladů na pokus o dorčení Zboží na Vaše požádání, případně dalšího nároku na náhradu škody, pokud vznikne.
6.7. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo v Smlouvě dohodnuto, jste povinni nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením na Vaše požádání spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Smlouvě a jsou splatné do 14 dní od doručení e-mailu.
6.8. Nebezpečí náhodné skazy, náhodného zhoršení a ztráty Zboží na Vás přechází v okamžiku dodání Zboží. V případě, kdy Zboží nevyzvednete nebo jeho převzetí odmítnete, s výjimkou případů podle bodu 6.4 těchto Podmínek, přechází na Vás nebezpečí náhodné skazy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí náhodné skazy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete všechny důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
-
PRÁVA ZO ZODPOVĚDNOSTI ZA VADY
7.1. Úvodní ustanovení k odpovědnosti za vady
7.1.1. V případě, že jste Podnikatelem, zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v dohodnuté kvalitě, množství a bez vad.
7.1.2. V případě, že jste Spotřebitelem, zavazujeme se, že Vám Zboží dodáme v souladu se všeobecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku a dohodnutými požadavky podle § 616 Občanského zákoníku prezentovanými vlastnostmi Vámi objednaného Zboží na Našem E-shopu nebo na Našich propagačních materiálech ve vztahu k dodávanému Zboží, a bez vad. Zboží nemusí být v souladu se všeobecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku, pokud jsme Vás při uzavření Smlouvy výslovně informovali, že určitá vlastnost nezodpovídá takovým všeobecným požadavkům a vy jste s tím výslovně a konkrétně souhlasili.
7.1.3. Prodávané Zboží je v souladu se všeobecnými požadavky podle § 617 Občanského zákoníku, pokud:
- a) je vhodné pro všechny účely, na které se Zboží stejného druhu běžně používá, a to s přihlédnutím zejména k právním předpisům, technickým normám nebo kodexům chování platným pro příslušné odvětví, pokud technické normy nebyly vypracovány;
- b) odpovídá popisu a kvalitě vzorku nebo modelu, které jsme Vám zpřístupnili před uzavřením Smlouvy;
- c) je dodáno s príslušenstvem, obalem a návody včetně návodu na montáž a instalaci, které můžete důvodně očekávat;
7.1.4. d) je dodáno v množství, kvalitě a s vlastnostmi včetně funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovat si při běžném používání svou funkčnost a výkonnost (životnost), jaké jsou běžné pro Zboží stejného druhu a jaké můžete důvodně očekávat vzhledem k povaze prodávaného Zboží s ohledem na jakékoli naše veřejné vyhlášení nebo veřejné vyhlášení jiné osoby ve stejném dodavatelském řetězci včetně výrobce nebo v jejich jménu, a to zejména při propagaci Zboží nebo na jeho označení, přičemž za výrobce se považuje zhotovitel Zboží, dovozce Zboží na trhu Evropské unie z třetí země nebo jiná osoba, která se označuje za výrobce tím, že na Zboží umístí své jméno, ochrannou známku nebo jiné rozlišující označení. Odpovídáme za vady, které má Zboží při jeho dodání v rozsahu našeho závazku uvedeného v čl. 7.1.1. nebo 7.1.2. těchto Podmínek.
7.1.5. Pokud jste Podnikatelem, za vady Zboží nezodpovídáme v následujících případech:
7.1.5.1. pokud jste byli o existujících vadách poučeni nebo jste o vadách museli vědět na základě okolností uzavření Smlouvy a tato vada není v rozporu s dohodnutými vlastnostmi Zboží;
7.1.5.2. pokud vady Zboží vznikly po tom, co jste Zboží převzali, za předpokladu, že vady nevznikly porušením našich povinností nebo jste si měli Zboží možnost převzít podle čl. 6. těchto Podmínek a bez právního důvodu jste převzetí Zboží odmítli nebo jste Zboží neprevzali;
7.1.5.3. pokud jste zjevné vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.1. těchto Podmínek;
7.1.5.4. pokud jste skryté vady Zboží nevytkli včas podle čl. 7.3.2. těchto Podmínek;
7.1.5.5. u použitého Zboží nezodpovídáme za vady vzniklé jeho použitím nebo opotřebením. U Zboží prodávaného za nižší cenu nezodpovídáme za vady, pro které byla dojednána nižší cena.
7.1.6. Pokud jste Spotřebitelem, za vady a vlastnosti Zboží nezodpovídáme v prípadech, ak:
7.1.6.1. neoznámení vad Zboží včas v lhůtě uvedené v bodu 7.4.1. těchto Podmínek;
7.1.6.2. vlastnosti Zboží nezodpovídají všeobecným požadavkům podle § 617 Občanského zákoníku, přičemž jste byli námi o této skutečnosti jasně písemně poučeni a osobitně jste vyjádřili výslovný písemný souhlas s uvedeným nesouladem; jde o smlouvu na koupi Zboží s digitálními prvky nebo na smlouvu o poskytnutí digitálního plnění;
7.1.6.3. a vady Zboží vznikly v důsledku nesprávné instalace nebo nenainstalování potřebných aktualizací, pokud jsme Vám zabezpečili dodání těchto aktualizací, informovali Vás o jejich dostupnosti a důsledcích pro případ, pokud si je nenainstalujete;
7.1.6.4. a nenainstalování nebo nesprávná instalace potřebných aktualizací, v náledku které vznikly vady na Zboží, nebyla způsobena nedostatky v nami poskytnutém návodu na jejich instalaci;
7.1.7. Všeobecná záruční doba je 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout od okamžiku převzetí Zboží z Vaší strany.
7.1.8. Pokud dojde k výměně Zboží, začne plynout záruční doba znovu od převzetí nového Zboží z Vaší strany.
7.1.9. Vaše práva z odpovědnosti za vady Zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud je neuplatníte v záruční době. Práva z odpovědnosti za vady u Zboží, které se rychle kazí, musíte uplatnit nejpozději v den následující po koupi, jinak Vaše práva zaniknou.
7.2. Prodávané Zboží má vady, pokud není v souladu s dohodnutými požadavky a všeobecnými požadavky podle bodů výše nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby včetně práv duševního vlastnictví. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí náhodné skazy a náhodného zhoršení a ztráty Zboží podle bodu 6.8 Podmínek je Zboží bez vad, zejména že:
- a) odpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě a má vlastnosti, které jsme s Vámi dohodli; pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme při popisu Zboží uvedli, nebo takové, které lze vzhledem k povaze Zboží rozumně očekávat;
- b) je vhodný pro účely, které jsme uvedli, nebo pro účely, které jsou pro Zboží tohoto typu obvyklé a je funkční;
- c) vyznačuje se vymezenou schopností fungovat s hardvérem nebo softwarem, s nímž se Zboží stejného druhu běžně používá, bez potřeby změny prodávaného Zboží, hardwaru nebo softwaru (kompatibilita) a vymezenou schopností fungovat s hardvérem nebo softwarem odlišnými od těch, s nímž se Zboží stejného druhu běžně používá (interoperabilita);
- d) je dodán se vším příslušenstvím a návody, pokud je tak dohodnuto s Vámi v Smlouvě;
- e) sou dodány aktualizace vymezené v Smlouvě, pokud jde o Zboží s digitálními prvky.
7.3. Podmínky uplatnění práva na odpovědnost za vady (reklamace) zvlášť pro Podnikatele
7.3.1. Je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu po tom, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do 3 dní od převzetí Zboží.
7.3.2. Právo na odpovědnost za jiné vady (skryté) jste povinen uplatnit způsobem podle bodu 7.5.1. níže bez zbytečného odkladu, po zjištění vady na Zboží, nejpozději však do uplynutí záruční doby.
7.3.3. Pokud je Vám Zboží doručeno v porušeném nebo poškozeném obalu, nebo je zásilka zjevně příliš lehká, žádáme Vás, abyste takové Zboží od dopravce nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost bezodkladně oznámili e-mailem na info@vital-planet.cz. V případě zjištění zjevných vad (např. mechanického poškození) jste povinni bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže. Na později uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, nebudeme brát zřetel.
7.3.4. Záruka se vztahuje na všechny vady Zboží popsané v bodu 7.2. a/alebo v rozporu s naším závazkem v bodu 7.1.1a. těchto Podmínek.
7.3.5. Nejste oprávněni uplatnit právo z odpovědnosti za vadu v případě, že za vady nezodpovídáme v souladu s bodem 7.1.5. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v čase uzavření Smlouvy, nebo pokud jste o vadě věděli před převzetím Zboží, nebo jsme Vás na ni upozornili, či Vám byla z tohoto důvodu poskytnuta přiměřená sleva z Ceny Zboží.
7.4. Podmínky uplatnění práva na odpovědnost za vady (reklamace) zvlášť pro Spotřebitele
7.4.1. Máte právo uplatnit Vaše práva z odpovědnosti za vady, které se vyskytou u převzatého Zboží, v lhůtě 2 měsíců od zjištění vady, nejpozději však do 24 měsíců od dodání Zboží. Pokud je předmětem koupě Zboží s digitálními prvky, u kterého se má digitální obsah dodávat nebo digitální služba poskytovat nepřetržitě po dohodnutou dobu, odpovídáme za každou vadu digitálního obsahu nebo digitální služby, která se vyskytne nebo projeví během celé dohodnuté doby, nejméně však během 2 let od dodání Zboží s digitálními prvky.
7.4.2. Pokud je Vám Zboží dodáno v porušeném nebo poškozeném obalu nebo je zásilka zjevně příliš lehká, doporučujeme, abyste takové Zboží od dopravce nepřebírali a abyste nám tuto skutečnost bezodkladně oznámili na info@vital-planet.cz. Pokud se rozhodnete takovou zásilku převzít, je nutné v prítomnosti dopravce zásilku zkontrolovat a ujistit se, že nechybí žádné položky Zboží a že jsou všechny položky Zboží v pořádku. Pokud při kontrole zásilky podle předchozí věty zjistíte, že stav nebo počet položek objednaného Zboží není v souladu s tím, co jste si objednali, doporučujeme Vám sepsat s dopravcem Zápis o poškození zásilky nebo vytknout takový nedostatek v protokolu o prevzetí od dopravce.
7.4.3. V případě dodatečného zjištění zjevných vad po převzetí Zboží (např. mechanického poškození, chybějící Zboží nebo jeho položky, nesprávné Zboží nebo jeho položky), Vás žádáme bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci způsobem podle bodu 7.5.1. níže. Na později uplatněnou reklamaci z důvodu zjevných vad na Zboží, včetně vady spočívající v neúplnosti Zboží, máme pravo odmítnout.
7.4.4. Nejste oprávněni uplatnit právo na odpovědnost za vady v případě, že za vady nezodpovídáme v souladu s bodem 7.1.6. těchto Podmínek nebo podle právní úpravy platné a účinné v čase uzavření Smlouvy.
7.4.5. Právo na odpovědnost za vady, jste oprávněni uplatnit způsobem podle bodu 7.5.1. a v lhůtě uvedené v bodu 7.4.1 těchto Podmínek.
7.5. Uplatnění práva na odpovědnost za vady (reklamace)
7.5.1. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek podle bodu 7.1, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z odpovědnosti za vady (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu, či listu na naše adresy uvedené při našich identifikačních údajích, případně osobně na našich provozovnách, jejichž seznam je dostupný na našich webových stránkách. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který tvoří přílohu č. 1 těchto Podmínek.
7.5.2. Ve Vašem oznámení, kterým si uplatňujete reklamaci, uveďte především popis vady Zboží a Vaše identifikační údaje, včetně e-mailu, na který máte zájem dostat vyrozumění o způsobu vyřízení reklamace, a také uveďte, který z nároků z odpovědnosti za vady, specifikovaných v bodě 7.6.3. až 7.6.8., si uplatňujete.
7.5.3. Při uplatnění reklamace nám předložte také doklad o koupi Zboží (fakturu), a to za účelem prokázání jeho koupě u nás, jinak nejsme povinni Vaši reklamaci uznat.
7.5.4. Za den uplatnění reklamace považujeme den doručení vadného Zboží spolu s příslušnými doklady (podle bodu 7.5.3). V případě, že je Vaše podání, kterým si uplatňujete reklamaci, neúplné (zejména nečitelné, nejasné, nezrozumitelné, neobsahuje požadované dokumenty atd.), písemně, zejména e-mailem, si od Vás vyžádáme doplnění podané reklamace. V tomto případě reklamační řízení začíná v den doručení Vašeho doplněného podání.
7.5.5. Když nám bude doručena Vaše reklamace nebo Vaše doplnění podané reklamace, tak Vám bezodkladně vystavíme písemné potvrzení o přijetí reklamace, resp. potvrzení o vytknutí vady. V potvrzení uvedeme nejkratší možnou lhůtu určenou podle bodu 7.6.1., v které odstraníme vytknutou vadu Zboží.
7.5.6. Pokud nedoplníte podanou reklamaci v souladu s bodem 7.5.4. tohoto článku bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 dní ode dne doručení naší výzvy podle bodu 7.5.4. tohoto článku, budeme považovat Vaše podání za neopodstatněné a pokud jsou požadované chybějící informace, na jejichž doplnění jste byli vyzváni, nezbytné pro vyřízení reklamace, můžeme rozhodnout, že se takovouto neúplnou reklamací nebudeme zabývat.
7.6. Vyřízení reklamace
7.6.1. Na základě Vašeho rozhodnutí, který ze způsobů odstranění vady specifikovaných v bodě 7.6.3. a 7.6.4. až 7.6.8. uplatňujete, vadu odstraníme v přiměřené lhůtě, kterou potřebujeme na posouzení vady a na opravu nebo výměnu věci s přihlédnutím k povaze věci a povaze a závažnosti vady, a která nepřesáhne více než 30 dní ode dne uplatnění Vaší reklamace, resp. ode dne vytknutí vady. Spotřebitelskou záruku podle § 626 Občanského zákoníku neposkytujeme. Vámi zvolený způsob odstranění vady nemusíme akceptovat, pokud Váš vybraný způsob není možný nebo by nám způsobil nepřiměřené náklady s přihlédnutím k Ceně Zboží a závažnosti vady.
7.6.2. Pouze ve výjimečných případech a z objektivních důvodů můžeme lhůtu na odstranění vady uvedenou v potvrzení o přijetí vytknutí vady prodloužit o nejdelší čas potřebný k odstranění vady. O takovémto prodloužení lhůty na odstranění vady Vás písemně informujeme.
7.6.3. Pokud jde o vadu, kterou můžeme odstranit jejím opravou, máte právo, aby byla vada bezplatně, včas a řádně opravena na naše náklady.
7.6.4. Namísto odstranění vady jejím opravou můžete požadovat výměnu Zboží.
7.6.5. Namísto odstranění vady Zboží jejím opravou můžeme vždy vyměnit vadné Zboží za bezvadné, pokud Vám to nespůsobí závažné obtíže.
7.6.6. Po uplynutí lhůty na odstranění vady máte právo na přiměřenou slevu z Ceny Zboží nebo můžete odstoupit od Smlouvy. Stejná práva máte také v případech, pokud vadu neopravíme nebo Zboží nevyměníme, odmítneme opravit nebo vyměnit Zboží z důvodu, že oprava ani výměna nejsou možné, nebo by si vyžádaly nepřiměřené náklady, Zboží má nadále stejné vady navzdory jeho opravě nebo výměně, nebo Vás informujeme o tom, že vadu není možné opravit nebo Zboží vyměnit v přiměřené lhůtě, nebo bez toho, abychom Vám způsobili závažné obtíže. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodaného Zboží a hodnoty, kterou by Zboží mělo, pokud by bylo bez vad. Kupní cenu nebo vyplacení slevy z kupní ceny Vám vyplatíme stejným způsobem, jaký jste použili při úhradě kupní ceny, pokud se výslovně nedohodneme na jiném způsobu úhrady. Všechny náklady spojené s úhradou nese My.
Od Smlouvy podle bodu 7.6.6 nemůžete odstoupit, pokud jste se spolupodíleli na vzniku vady nebo pokud je vada zanedbatelná. Pokud se Smlouva týká několika Zboží, můžete odstoupit od Smlouvy pouze ve vztahu k vadnému Zboží. Ve vztahu k ostatním Zboží můžete odstoupit od Smlouvy pouze, pokud nelze důvodně očekávat, že budete mít zájem ponechat si ostatní Zboží bez vadného Zboží.
7.6.7. Pokud jde o vadu Zboží, kterou nelze odstranit a která brání tomu, abyste Zboží mohli řádně užívat jako Zboží bez vady, máte právo na výměnu Zboží nebo máte právo od Smlouvy odstoupit. Ta samá práva Vám přísluší, pokud jde sice o odstranitelné vady, ale nemůžete Zboží řádně užívat kvůli opětovnému výskytu vady po opravě nebo kvůli většímu počtu vad.
7.6.8. Vaši reklamaci, resp. vytknutí vady vyřídíme předáním opraveného Zboží, výměnou Zboží, vyplacením přiměřené slevy z Ceny Zboží nebo písemným odůvodněným odmítnutím odpovědnosti za vady, tedy odmítnutím Vaší reklamace.
7.7. Pokud jste Spotřebitelem, uplatnění práv z odpovědnosti za vady Zboží se řídí ustanovením § 619 a násl. Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele č. „).
7.8. Pokud odmítneme odpovědnost za vady, resp. odmítneme Vaši reklamaci, máte právo obrátit se na akreditovanou osobu, autorizovanou osobu nebo notifikovanou osobu (např. znalec, autorizovaná, akreditovaná nebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vědecká instituce atd.), aby Vám poskytla znalecký posudek nebo odborné stanovisko, kterým prokážete naši odpovědnost za vady Zboží.
7.9. V případě, že prokážete naši odpovědnost za vady Zboží podle bodu 7.8. máte možnost nám vady Zboží opakovaně vytknout, přičemž platí, že tuto odpovědnost nemůžeme odmítnout a tudíž jsme povinni znovu se zabývat Vaší reklamací.
7.10. Náklady související se získáním znaleckého posudku nebo odborného stanoviska podle bodu 7.8. těchto Podmínek neseme My, avšak musíte si je u nás uplatnit nejpozději do 2 měsíců od vyřízení opětovné reklamace.
7.11. Tímto jsme Vás řádně poučili o Vašich právech souvisejících s uplatněním odpovědnosti za případné vady Zboží. Uzavřením Smlouvy potvrzujete, že jste měli možnost v časném předstihu a řádně si přečíst podmínky reklamace Zboží a rozumíte jim.
-
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může dojít na základě důvodů a způsobů uvedených v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
8.2. V případě, že jste Spotřebitel, máte v souladu s ustanovením § 20 Zákona o ochraně spotřebitele právo odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodu v lhůtě 14 dní ode dne převzetí Zboží, resp. uzavření Smlouvy, jejíž předmětem je poskytnutí služby, resp. uzavření Smlouvy o dodání digitálního obsahu, který dodáváme jinak než na hmotném nosiči. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejíž předmětem jsou různé druhy Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem převzetí poslední části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem převzetí první dodávky. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené v našich identifikačních údajích v Podmínkách). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář, který poskytujeme, jenž tvoří přílohu č. 2 Podmínek. Jste oprávněni odstoupit od Smlouvy také pouze ve vztahu k určitým Zbožím, pokud jsme na základě Smlouvy dodali nebo poskytli více Zboží. Účinky odstoupení od Smlouvy se vztahují také na případnou každou doplňkovou smlouvu k Smlouvě, to neplatí pokud se výslovně dohodneme jinak. Po obdržení oznámení o odstoupení od Smlouvy Vám e-mailem nebo na trvanlivém médiu bezodkladně poskytneme naše potvrzení o jeho doručení.
8.3. V případě, že jste Spotřebitel a nedodáme Vám Zboží včas, jste oprávněni od Smlouvy odstoupit také bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku, pokud (i) Vám odmítneme Zboží dodat, (ii) včasné dodání bylo zvlášť důležité vzhledem k okolnostem uzavření Smlouvy, (iii) jste nám před uzavřením Smlouvy oznámili, že včasné dodání je zvlášť důležité.
8.4. Ani jako Spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy:
- a) poskytnutí služby, pokud došlo k úplnému poskytnutí služby a poskytování služby začalo před uplynutím lhůty na odstoupení od Smlouvy s Vaším výslovným souhlasem a zároveň jste prohlásili, že jste byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácíte právo na odstoupení od Smlouvy po úplném poskytnutí služby, pokud jste podle Smlouvy povinni zaplatit Cenu;
- b) prodej Zboží, jehož Cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který nemůžeme ovlivnit a který může nastat během běhu lhůty na odstoupení od Smlouvy;
- c) prodej alkoholických nápojů, jejichž Cena byla dohodnuta v době uzavření Smlouvy, přičemž jejich dodání je možné uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich Cena závisí na pohybu cen na trhu, které nemůžeme ovlivnit;
- d) prodej Zboží, které bylo vyrobeno podle Vašich specifikací nebo které bylo vyrobeno na míru;
- e) prodej Zboží, které podléhá rychlému zhoršení nebo zkázě a Zboží, které bylo po dodání neodmyslitelně smísěno s jiným;
- f) prodej Zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen;
- g) prodej zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru prodávaných v ochranném obalu, pokud došlo po dodání Zboží k porušení původního obalu;
- h) prodej periodického tisku s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném;
- i) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty na odstoupení od Smlouvy a my jsme Vám oznámili, že nemáte právo na odstoupení od Smlouvy.
8.5. Lhůta na odstoupení podle čl. 8.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v jej průběhu (nejpozději však v jej poslední den) odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
8.6. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dní ode dne doručení oznámení o odstoupení na Váš bankovní účet, ze kterého byla připsána, případně na Váš bankovní účet zvolený v odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než nám Zboží vrátíte či prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. Zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
8.7. V případě odstoupení od Smlouvy podle čl. 8.2 Podmínek jste povinni v lhůtě do 14 dní od odstoupení nám Zboží zaslat, odevzdat Zboží nám nebo námi pověřené osobě k převzetí Zboží, přičemž nesete náklady na vrácení Zboží k nám. To neplatí, pokud se dohodneme, že si Zboží vyzvedneme osobně nebo prostřednictvím námi pověřené osoby. Lhůta je zachována, pokud bylo Zboží odevzdáno na přepravu nejpozději v poslední den lhůty. Naopak máte nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, ale pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání Zboží, které jsme pro dodání Zboží nabízeli. Uvedené v první větě tohoto bodu platí také pro vrácení hmotného nosiče, na kterém Vám byl dodán Digitální obsah v rámci Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění. Po Vašem odstoupení od Smlouvy na poskytnutí digitálního plnění jsme také oprávněni zamezit Vám v dalším používání Digitálního plnění, zejména omezením přístupu k Digitálnímu plnění nebo zrušením Vašeho uživatelského účtu. Pokud je předmětem Smlouvy, od které odstupujete, poskytování služby, jste povinni nám uhradit cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy, pokud jste před poskytnutím plnění udělili výslovný souhlas se zahájením poskytování služby.
8.8. Za škodu odpovídáte v případech, kdy bude Zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co nám Zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní.
8.9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti Zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel Zboží dohodnutého v Smlouvě přerušil výrobu nebo provedl závažné změny, které znemožnily realizaci splnění našich povinností ze Smlouvy, nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení veškerého našeho úsilí, které lze od nás spravedlivě požadovat, nejsme schopni Vám Zboží dodat v lhůtě stanovené těmito Podmínkami. V těchto případech jsme povinni Vás o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat a vrátit Vám již uhrazenou celkovou cenu za Zboží, a to v lhůtě 14 dní od dne oznámení o odstoupení od Smlouvy. Uhrazenu celkovou cenu za Zboží Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste celkovou cenu uhradil Vy, přičemž tím není dotčeno právo na dohodnutí jiného způsobu vrácení platby, pokud v souvislosti s tím Vám nebudou účtovány žádné další poplatky.
8.10. Od Smlouvy jsme oprávněni odstoupit také v případě, pokud jste Zboží neprevzali do 5 pracovních dnů od dne, kdy Vám vznikla povinnost Zboží převzít.
-
PODÁVÁNÍ PODNETŮ A STÍŽNOSTÍ
9.1. Jako Spotřebitel máte právo podávat podněty a stížnosti písemně, a to prostřednictvím e-mailu na: info@vital-planet.cz
9.2. O posouzení podnětu nebo stížnosti Vás budeme informovat e-mailem zaslaným na Váš e-mail.
9.3. Podnět na provedení kontroly, pokud nejste spokojeni s vyřízením Vašeho podnětu nebo stížnosti, můžete podat také elektronicky prostřednictvím platformy dostupné na webové stránce https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
-
ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ SO Spotřebiteli
10.1. Máte právo obrátit se na nás se žádostí o nápravu, a to prostřednictvím e-mailu zaslaného na info@vitalplanet.sk , pokud nejste spokojeni se způsobem, jakým jsme vyřídili Vaši reklamaci nebo pokud se domníváte, že jsme porušili Vaše práva. Pokud odpovíme na Vaši žádost zamítavě nebo na ní neodpovíme do 30 dní od jejího odeslání, máte právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů („Subjekt“) podle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů, v znění pozdějších předpisů („Zákon o alternativním řešení sporů“).
10.2. Subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 Zákona o alternativním řešení sporů a jejich seznam je zveřejněn na stránce Ministerstva hospodářství SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
10.3. Návrh můžete podat způsobem určeným podle § 12 Zákona o alternativním řešení sporů.
10.4. Dále máte právo zahájit mimosoudní řešení sporů online prostřednictvím platformy OSR dostupné na webové stránce https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena v našich identifikačních údajích. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
11.2. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží; změna však nezakládá právo na výpověď, pokud nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo pokud Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dní od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
11.3. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů atd.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci nebo nepředvídatelnými událostmi, a pokud tento stav trvá po dobu delší než 10 dní, máme my i vy právo od Smlouvy písemně odstoupit.
11.4. Neoddělitelnou přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci (Příloha č. 1) a vzorový formulář na odstoupení od Smlouvy spolu s poučením (Příloha č. 2).
11.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u nás, ale není vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem, a budete tedy mít vždy přístup k Smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
11.6. Na naši činnost se nevztahují žádné kodexy chování podle § 2 písm. I) Zákona o ochraně spotřebitele.
11.7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.3.2025.